למה אני חייב להצטרף עוד היום ללקוחות פנסיה פי 2? מאמר אחרון בסדרה
לאחר שהבנו את הצורך בגידול משמעותי של הקצבה לפרישה, ולאחר שהבנו כי אפילו הוזלת דמי הניהול לא יגדילו משמעותית את הקצבה שלך לפרישה, בנינו מנגנון שיכול להגדיל "בקרת תשואות אקטיבית" שיכול להעצים את החיסכון הפנסיוני שלך הרבה יותר מכל שיטה אחרת.
להוכחה סופית של יעילות השיטה של "פנסיה פי 2" , במועד קיום כנס משאבי אנוש בתאריך 7/9/2015, והרצאה לפני כ- 400 איש,נתתי טיפ בחינם לבאי הכנס והמלצתי בחום, שישמרו על החסכנות שלהם ויעברו למסלול "סולידי", אג"ח, או שקלי - הכל לפי מה שיש להם בחברות השונות. מי שלא עשה זאת ונותר במסלול ה"כללי" הפסיד עד היום בין 5%-7% מהצבירה הכוללת שלו, וחבל!!
הפסד זה ,כמובן, משמעותי הרבה יותר מהנחה של 0.25% בדמי ניהול!
אחרי שהובן כיצד עובד המנגנון, להלן מספר נקודות להבהרת השיטה להצטרף:
• "פנסיה פי 2" היא רק פלטפורמה שמדווחת ומיידעת את הלקוח, על מגמה שעשויה להיות בשוק ההון.
• על מנת לקבל את הדיווח, את/ה מתקשר בהסכם פשוט לעדכוני תוכן ואינפורמציה תקופתיים. את טופס ההתקשרות ניתן לקבל במייל.
• בעקבות הדיווח התקופתי צריך הלקוח להחליט (לפי העניין ) לשנות את מסלול ההשקעה בחסכון הפנסיוני שלו. זה יכול להיות בכל התיק.
גם במסלולי קרן ההשתלמות, הגמל, או קרן הפנסיה וביטוח המנהלים שלו.
• אין כל קשר בין סוכן הביטוח או החברה המנהלת של תיקי הלקוח ובין "פנסיה פי 2". הלקוח עצמאית מדווח לסוכן הביטוח שלו, לקרן שלו,
או משנה מסלול אוטומטית על ידי רישום לאינטרנט. אין כל כוונה להתערב בין סוכן הביטוח ובין הלקוח.
"פנסיה פי 2 " שומרת על מקומה ותפקידה היחיד -דיווח בכל עת ללקוח על אפשרות לשינוי מגמה במסלולי ההשקעות, על בסיס ניתוח
שוק ההון.
• על שרות זה את/ה משלם תשלום חודשי קבוע. ההתקשרות היא למשך שנה, ולאחר מכן חידוש ההתקשרות הוא בידי המשתמש.
• חברות יכולות לרכוש "מנוי" לכל העובדים להם הן רוצות לתת שרות זה.
• סוכני ביטוח יכולים לרכוש שרות זה, עבור לקוחותיהם.
נשמח לתת שרות אינפורמטיבי זה לכל אחד, וזאת אך ורק על מנת שיוכל להגדיל את קצבתו לפרישה ולהנות מחיים טובים יותר !